25. zasadnutie obecného zastupiteľstva

Pridal(a) Admin | 20. júna 2016, 09:07 | Ste 79. návštevník tejto stránky 0 0 | | | | | | | 0.1906
25. zasadnutie obecného zastupiteľstva

Obecný úrad v Kysuckom Lieskovci Vás pozýva na 25. zasadnutie obecného zastupiteľstva, ktoré sa bude konať 24. 06. 2016  o 17.00 hod v sále kultúrneho domu v Kysuckom Lieskovci

  1. Otvorenie
  2. Voľba návrhovej komisie, overovateľov zápisnice, zapisovateľky
  3. Kontrola plnenia uznesení
  4. Odborné stanovisko hlavného kontrolóra Obce Kysucký Lieskovec k návrhu záverečného účtu Obce Kysucký Lieskovec za rok 2015
  5. Správa audítora  k záverečnému účtu Obce za rok 2015
  6. Záverečný účet obce a rozpočtové hospodárenie za rok 2015
  7. Zmena rozpočtu RO
  8. Štatút obce Kysucký Lieskovec
  9. Zmluva o zabezpečení združeného nakladania s odpadmi z obalov
  10. Verejné osvetlenie v obci Kysucký Lieskovec
  11. Žiadosti
  12. Rôzne
  13. Diskusia
  14. Záver

 

Mgr. Magdaléna Trubanová
starostka obce

Diskusia

reagovať upraviť vymazať
Pridať komentár
Anketa
Zúčastňujete sa na zasadnutiach obecného zastupiteľstva?
Hlasovanie v ankete trvá 915 dní , 21 hodín
Pridal(a) Admin
celkový počet hlasov: 32
Anketa
Ktorý z uvedených spôsobov považujete za najvhodnejší pre informovanie občanov?
Hlasovanie v ankete trvá 859 dní , 20 hodín
Pridal(a) Admin
celkový počet hlasov: 300
Kalendár
Apríl 2018
PonUtoStrŠtvPiaSobNed
26 27 28 29 30 31 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 1 2 3 4 5 6
Kultúrny dom
Kysucký Lieskovec


Ideálny priestor pre kultúrne podujatia, oslavy, svadby a iné rodinné stretnutia.

Priestory kultúrneho domu možno využiť na organizovanie kultúrno-spoločenských podujatí, večierky, zábavy, diskotéky, ale aj na oslavy, svadby, kary a iné rodinné stretnutia.
K dispozícií je veľká sála kultúrneho domu a prisalie, tiež zabezpečenie služby kuchyne a výzdobu priestorov podľa Vášho želania.
Ceny za prenájom priestorov kultúrneho domu sú k dispozícii na obecnom úrade v Kysuckom Lieskovci, tel.číslo:041/4231121,alebo e-mail : obecnyurad